Neked is befolyásolák a motivációdat a jelenlegi korlátozások?

Lassan egy éve, hogy megváltozott minden. Lelassult a világ, és vele együtt nekünk is vissza kellett venni a tempóból. Home office, otthoni edzések, nehéz volt megszokni, talán még mindig nem sikerült.

Az elején mindenki hatalmas motivációval állt neki az otthoni edzésekhez, kifosztották a sportboltokat, nagy volt a lendület, viszont így egy év elteltével talán Neked is nehezebb fenntartani a motivációt, és meguntad az egészet.

Hoztam Neked pár tippet, amivel visszanyerheted a lelkesedésed, hogy elkészüljön az a beach body, és a cikk végén egy bónusz ajándék is vár Rád, ami garantáltan újra meghozza  a motivációdat az edzéshez!

1. Tűzz ki egy pontos célt/dátumot

Ez a legfontosabb lépés, amit a legtöbben kihagynak. Ha csak gondolkozol rajta, hogy szeretnél edzeni de semmi célod nincs vele, akkor sokkal nehezebb lesz rávenni magad. Keresd meg a miérted, amit a nehezebb napokon elő tudsz venni, és emlékeztet arra, hogy miért ne add fel.

2. vonatkoztass el a helyszíntől

Ha megteheted, akkor ne a szobádban végezd az edzéseidet, ahol ott az ágyad és a folyamatos kísértés arra, hogy abba hagyd és ledőlj inkább netflixeni.

Ha erre nincs lehetőséged, akkor pedig fejben kell nagyon ott lenned, és vonatkoztass el a helyszíntől, csak az edzésre fókuszálj, a végén pedig büszkén konstatálhatod majd, hogy sikerült ellenállnod, és megcsináltad.

3. Tervezz előre!

Nagyon fontos lépés, és nem csak az edzés terén, hanem az élet minden területén a tervezés. Vezess edzésnaplót, és tervezd meg előre, hogy mikor lesz időd megcsinálni a héten, vagy az adott napon. Így sokkal könnyebb lesz nem elcsalni az edzéseket, és neked is egy plusz motivációt adhat, hogy a nap végén kipipálhatod a listád. Nem túl jó érzés áthúzni azt, amit beterveztél, ezért tudat alatt is benned lesz, hogy amit felírtál, az meg is valósuljon.

4. Vegyél egy mély levegőt!

Ha nagyon nincs kedved az edzéshez, csak vonulj el, csukd be a szemed, és gondold át, miért is csinálod. Képzeld el, érezd át, mennyivel jobb lesz utána, és mennyi mindent ad a mozgás. Abba is gondolj bele, hogy a negatív gondolatok csak lehúznak, és nem segítenek a változásban, és hogy milyen büszke leszel majd magadra amikor végeztél, hogy kemény voltál és nem hagytad magad elcsábítani.

Persze vannak olyan napok, amikor nem csak a gondolatok hátráltatnak, hanem tényleg kimerült vagy, és a tested is tiltakozik az edzés ellen. Ilyenkor érdemes hallgatni a jelzésekre, és átgondolni, hogy ez most csak egy múló hiszti, vagy tényleg nem tenne jót, ha túlhajtanád magad.

5. Fő a változatosság

Nagyon könnyen motivációdat veszítheted, ha minden egyes nap ugyanarra a videóra tornázol. Ráadásul a tested is meg fogja unni, ha nem kap új kihívásokat, nem beszélve rólad, aki már kívülről fogja tudni az edző összes mondatát.

Ebben szeretnék neked segíteni egy bónusz ajándékkal!

Limitált ideig, 7 napos hozzáféréssel elérhetők az otthoni edzésprogramjaim, kedvezményes áron. 

Egy kávé áráért, csupán 690 Ft-ért edzhetsz velem egy héten keresztül! Személyesen garantálom, hogy nem fogod unni gyakorlatokat, a jókedv pedig csak ráadás!

Ha nem szeretnél lemaradni az akcióról, az e-mail címed megadása után küldök Neked egy kuponkódot,  amit beváltva akár azonnal neki is állhatsz az edzéseknek. Továbbá kapsz egy részletes leírást az edzések típusáról, illetve kuponkód beváltás folyamatáról.
Már csak pár hónap, és itt a nyár, de még épp időben vagy, ha szeretnéd kicsit formába hozni magad!

Milyen gyakorlatokra számíts?

Készültem egy mini összeállítással, nincs más dolgod mint elindítani a videót!